Dostawa

 

1. Paczki wysyłamy w przeciągu 48 godzin od otrzymania płatności przez PayU.

2. Przesyłki wysyłane są do wybranego przez Klienta Paczkomatu Inpost lub na wskazany przez Klienta adres kurierem DPD.

3. Po otrzymaniu paczki sprawdź, czy zawartość nie jest uszkodzona. Jeżel zawartość paczki została w jakiś sposób uszkodzona to napisz do nas na e-mail: reklamacje@dite.pl w celu złożenia reklamacji do odpowiedniej firmy kurierskiej.

4. Koszty wysyłki:

  • Paczkomat InPost – 9,90 zł
  • Kurier DPD – 12 zł
  • Wysyłka za granicę – od 35 zł
    Cena uzależniona jest od wagi przesyłki i kraju docelowego

5. Darmowa wysyłka obowiązuje dla zamówień od 200 zł

Jak pakujemy nasze paczki?

 

1. Paczki wysyłamy w przeciągu 48 godzin od otrzymania płatności przez PayU.

2. Przesyłki wysyłane są do wybranego przez Klienta Paczkomatu Inpost lub na wskazany przez Klienta adres kurierem DPD.

3. Po otrzymaniu paczki sprawdź, czy zawartość nie jest uszkodzona. Jeżel zawartość paczki została w jakiś sposób uszkodzona to napisz do nas na e-mail: reklamacje@dite.pl w celu złożenia reklamacji do odpowiedniej firmy kurierskiej.

Płatności

 

1. Na ten momen wszystkie płatności za zakupy dokonywane są przez PayU.

2. Nie wysyłamy paczek za pobraniem.

3. Jeżeli z powodów technicznych nie możesz zrealizować płatności przez PayU napisz do nas na e-mail: hello@dite.pl

4. Dostępne metody płątności za pośrednictwem PayU:

  • Blik
  • karta debetowa lub kredytowa
  • przelew bankowy
  • GooglePay